Kā telemārketings var būt noderīgs biznesā?
    Uz ziņu sarakstu

    4 telemārketinga veidi, kurus svarīgi zināt

    4 telemārketinga veidi, kurus svarīgi zināt

    Telemārketings ir viens no svarīgākajiem rīkiem, lai uzņēmums sasniegtu veiksmīgus pārdošanas un mārketinga panākumus un turpinātu izaugsmi. Pastāv dažādi telemārketinga veidi īpašām biznesa vajadzībām, un šis pakalpojums tiek veikts, izmantojot tālruņa zvanu, ko uzņēmumi parasti izmanto potenciālo pirkumu radīšanai, tirgus izpētei, apsekojumiem, aukstajiem zvaniem un citiem biznesa procesiem. 

    Kā telemārketings ir noderīgs biznesā?

    Telemārketinga pakalpojumi ir nepieciešami uzņēmumiem, jo tas ir ātrāks un uzticamāks process, lai iegūtu vairāk klientu. Tas palīdz sazināties ar iepriekšējiem, esošajiem, jaunajiem un potenciālajiem klientiem. Turklāt tas var palīdzēt ietaupīt laiku un naudu, vienlaikus sasniedzot mērķi veiksmīgā komunikācijā ar klientiem, un tas var palīdzēt Jums apspriest ar viņiem piedāvātos produktus un pakalpojumus. Pareizi izveidots telemārketings ar labu reputāciju var sniegt lielus panākumus Jūsu biznesā.

     

    Šeit ir 4 telemārketinga veidi un viss, kas Jums jāzina par katru no tiem:

    • Ienākošais telemārketings – reaktīvais telemārketinga veids. Tas mudina klientus vispirms zvanīt uzņēmumiem.

    Ienākošo telemārketinga speciālistu galvenā funkcija ir pieņemt pasūtījumus. Šis ir mārketinga stratēģijas veids, kas ir izdevīgāks, jo klienti, kas zvana, jau ir ieinteresēti un, visticamāk, iegādāsies Jūsu produktu. Pārliecinieties, ka Jums ir piemēroti telemārketinga speciālisti, kas ir aprīkoti ar atbilstošu apmācību, lai tas varētu palīdzēt Jūsu uzņēmumam gūt panākumus.


    • Izejošais telemārketings – proaktīvā telemārketinga forma. Tas paredz, ka uzņēmumiem ir jāsasniedz potenciālie klienti, ar kuriem viņi nekad iepriekš nav sazinājušies, izmantojot nevēlamus tālruņa zvanus.

    Izejošais telemārketings ir pretējs ienākošajam telemārketingam. Mērķis šeit ir iepazīstināt ar biznesa produktiem vai pakalpojumiem tos klientus, kuri par to vēl nav informēti. Izejošā telemārketinga piemērs ir gadījums, kad interneta pakalpojumu sniedzējam ir jauns produkts vai tā jauninājums. Tieši šāda veida telemārketinga stratēģijā ir nepieciešama proaktīva pārdošanas pieeja.


    • Business-to-business (B2B) telemārketings — tikai biznesa darījumiem.

    Šim telemārketinga veidam ir tāds pats mērķis kā izejošajam telemārketingam — palielināt Jūsu zīmola atpazīstamību, kā arī produktus un pakalpojumus. Izejošais telemārketings ietver jaunu kontu izveidi, ienākošo pasūtījumu pieņemšanu, klientu atbalstu un pieprasījumu apstrādi. B2B telemārketingam ir nepieciešami profesionāli telemārketinga speciālisti, kuri ir ļoti zinoši un prasmīgi, lai veiktu dažāda veida telemārketinga darbus.


    • Business-to-consumer (B2C) telemārketings – paredzēts tiešajiem patērētājiem, kuriem nepieciešams konkrēts produkts vai pakalpojums.

    B2C telemārketings ir gandrīz kā izejošais telemārketings. Jūs esat tas, kurš sākat telemārketinga zvanus patērētājiem, kā arī stratēģiski izmantojat proaktīvu pārdošanas pieeju. Šis ir tikai viens no lieliskajiem veidiem, kā iegūt vairāk klientu. Gan B2B, gan B2C telemārketingam ir līdzīgi mērķi – veidot zīmola atpazīstamību, identificēt potenciālos klientus un pārvērst tos par klientiem, kā arī saglabāt esošos.

    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...