ANCOR klientu lojalitātes indekss sasniedzis 50%
    Uz ziņu sarakstu

    ANCOR klientu aptauja: NPS rādītājs 50%!

    ANCOR klientu aptauja: NPS rādītājs 50%!

    Mēs sistemātiski pētām un uzraugām klientu apmierinātību ar ANCOR sniegto pakalpojumu kvalitāti. NPS (klientu lojalitātes indekss) ir galvenais rādītājs, ko izmantojam, lai novērtētu mūsu sniegumu.

    Īpašu uzmanību pievēršam klientu atsauksmēm par mūsu darbu, katru no tām rūpīgi izpēta mūsu speciālisti. Un, ja ir negatīva atsauksme, pamatojoties uz sadarbības rezultātiem ar mūsu uzņēmumu, mēs nekavējoties veicam pasākumus, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti un labotu kļūdas. 

    Pērngad ANCOR veica klientu aptauju par uzņēmuma sniegto pakalpojumu kvalitāti, un rezultātā ieguva lieliskas atsauksmes.

    ANCOR veiktā klientu aptauja liecina, ka klienti īpaši atzinīgi vērtē uzņēmuma pakalpojumu kvalitāti – NPS sasniedz 50%!

    • Pēc iegūtajiem ANCOR klientu datiem, 50% no tiem ir atbalstītāji, kas uzsvēruši, ka uzņēmumu ieteiktu draugiem vai kolēģiem, izvēloties visaugstāko vērtējumu 10 ballu skalā – 9 un 10, un pārējie 50% - pasīvie klienti, kuri novērtējuši ar 7-8 ballēm. Jānorāda, ka nebija neviena noliedzēja, kas novērtējuši ar 0-6 ballēm. 
    • Visaugstāk tika novērtēti tādi pakalpojumi kā komunikācija un problēmu risināšana ar vidējo rādītāju – 4,6 (5 ballu skalā). Bet kontu pārvaldība, efektivitāte reaģēšanā un dokumentēšana vidēji novērtēta ar 4,3 ballēm. 

    • Lai aprēķinātu klientu lojalitātes indeksu, klientiem tika lūgts novērtēt ANCOR pakalpojumu kvalitāti, salīdzinājumā ar citiem personāla atlases un HR konsultāciju uzņēmumiem. 60% no aptaujātajiem klientiem norādīja, ka mūsu pakalpojumi ir “krietni labāki”, bet 40% novērtēja ANCOR kā vienlīdzīgus konkurentiem. 

    • Atbildot uz jautājumu par to, vai ANCOR tiek uzskatīts par stratēģisko biznesa partneri, 92% atzīmējuši “jā, protams”, bet 8% snieguši neitrālu atbildi. Turpretī, attiecībā uz nākotnes plāniem, atklājas, ka 67% klientu noteikti vēlas attīstīt sadarbību, un turpināt to – 25%.

    “Uzņēmumam tas ir lielisks vērtējums, tādēļ vēlos no visas sirds pateikties mūsu klientiem par izrādīto uzticību un augstiem novērtējumiem,” komentē Aušra Bendikaite (Aušra Bendikaitė), ANCOR Baltics galvenā vadītāja.

    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...