Kāpēc darbinieku atstauksmes ir bisnesa panākumu atslēga?
    Uz ziņu sarakstu

    Kā darbinieku atsauksmes var palīdzēt attīstīties jūsu uzņēmumam?

    Kā darbinieku atsauksmes var palīdzēt attīstīties jūsu uzņēmumam?

    Vadītājiem ir nepieciešama atgriezeniskā saite tikpat ļoti kā darbiniekiem. Vadītāja un darbinieka savstarpējās attiecības ir divvirzienu ceļš, turklāt viens nevar pastāvēt bez otra. Tomēr darbiniekiem netiek bieži dota iespēja paust saviem vadītājiem to, kā viņi vēlētos tikt vadīti.

    Jūsu uzņēmuma darbības veids ir atkarīgs no vadītāju efektivitātes sekmīgi sasniegt organizācijas mērķus, vienlaikus līdzsvarojot darbinieku cerības. Ja vadītāji jūsu uzņēmumā cenšas turēties pretī darbinieku atsauksmēm, viņi var gadiem ilgi iestrēgt tajos pašos ieradumos, kas var izraisīt projektu aizkavēšanos, var palielināties apgrozījums un pasliktināties darbinieku attiecības, kā rezultātā izveidosies demotivēta un nelaimīga darbinieku komanda.

    Atsauksmēm ir liels spēks uzņēmuma panākumu gūšanā

    Darbinieku atsauksmes ir biznesa panākumu atslēga, un to politika var radīt brīnumus jūsu uzņēmumā. Neatkarīgi no tā, vai veicat ikgadējo aptauju, rīkojat regulāras personiskās tikšanās, piedalaties iekšējā tīkla diskusijās, veicat aizejošā darbinieka intervijas vai veicināt atvērto durvju politiku, darbinieku atsauksmes ļauj pārveidot un uzlabot jūsu uzņēmumu vairākos veidos, tostarp:

    • Sniegt jaunu skatījumu uz darba praksi un procedūrām
    • Izcelt problemātiskās jomas, ļaujot novērst problēmas un realizēt uzlabojumus
    • Sniegt jums pilnvērtīgu izpratni par vadību un komandas dinamiku
    • Nodrošināt darbinieku uzskatu atbilstību uzņēmuma vērtībām un biznesa mērķiem
    • Noteikt darbinieku saskarsmi ar organizatoriskām izmaiņām
    • Noskaidrot iemeslus, kāpēc cilvēki izvēlas pamest uzņēmumu
    • Apmācību un attīstības vajadzību noteikšana
    • Darba vietas kultūras pārvērtēšana

    Visas šīs atsauksmes var palīdzēt noteikt jūsu biznesa lēmumus un turpmāko stratēģiju. Galvenokārt, atsauksmes var pozitīvi ietekmēt jūsu darbiniekus – tās var veicināt un uzlabot sniegumu un veiktspēju, darbinieku iesaistīšanos, stiprināt apņemšanos un lojalitāti pret darba devēju, kā arī darbiniekiem ļaut justies uzklausītiem un novērtētiem, kas var veicināt pozitīvas pārmaiņas uzņēmuma produktivitātes līmenī un pakalpojumu sniegšanā.

    Godīgums ir pats galvenais

    Lai jūsu darbinieku atsauksmju politikai būtu patiesa vērtība, tai ir jābūt godīgai. Darbinieki bieži vien nespēj būt pilnībā patiesi un izteikt savu atklāto viedokli, sekojot uzņēmuma naratīvam, jo baidās saņemt aizrādījumus un uztraucas, ka saņems negatīvu reakciju. Un tad ir tādi darbinieki, kuri vienkārši uzskata, ka nav jēgas sniegt nekādas atsauksmes, jo nekas tāpat nemainīsies. Piemēram, ja veidojat aptauju, varat padarīt to anonīmu, lai cilvēki vairāk vēlētos sniegt godīgas atbildes. Vai arī, ja vadītāji aktīvi vēlas uzzināt cilvēku viedokļus un ņemt tos vērā, ieteicams grupu sanāksmēs mudināt izteikties katru darbinieku.  

    Esi gatavs dzirdēt gan labo, gan arī slikto

    Uzklausīt kritiku nav viegli, un pavisam iespējams, ka jums būs nepieciešams uzaudzēt ‘biezāku ādu’, tomēr svarīgi iegaumēt, ka darbinieku atsauksmes var būt ļoti vērtīgas un izdevīgas. Piemēram, ja darbinieka aiziešanas intervijās atklājies, ka daudzi aiziet no darba stresa dēļ, varat veikt iespējamos pasākumus, lai to turpmāk novērstu. Tāpat, ja darbinieki izsaka sūdzības par sarežģītu vai neērtu programmatūru, varat veikt risinājumus, lai darbiniekiem būtu vieglāk strādāt un veikt savus profesionālos pienākumus vairs nebūtu apgrūtinājums.

    Analizējiet rezultātus un sāciet rīkoties!

    Nepietiek tikai ar atsauksmju apkopošanu - jums ir nepieciešams laiks, lai analizētu iegūtos rezultātus un veiktu darbības, pamatojoties uz iegūtajiem atklājumiem. Darbinieku atsauksmes var izmantot ne tikai, lai veiktu atbilstošās izmaiņas un veidotu jūsu biznesa lēmumus, bet arī lai atzīmētu panākumus un plānotu nākotnes mērķus.
     

    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...