Ārpakalpojumi administratīvajā jomā

    Administratīvie ārpakalpojumi

    Administratīvais ārpakalpojums ir biznesa procesu ārpakalpojuma veids, kad noteikti administratīvie procesi tiek nodoti ārējam pakalpojumu sniedzējam.

    Šis BPO veids ietver pilnu pakalpojumu klāstu biznesa atbalsta, darbuzņēmēju vadības, personāla meklēšanas un atlases jomā.

    Ārpakalpojumu administratīvie pakalpojumi ir pareizs veids, kā palielināt uzņēmuma efektivitāti, produktivitāti un rentabilitāti, ļaujot koncentrēties uz būtiskāko.

     

    Administratīvajā ārpakalpojumā tiek ietverts:

    • Sekretariāta pakalpojumi: sekretariāta atbalsts vadītājam vai nodaļai.
    • Zvanu centrs: reģistratūras un centrāles operatora pakalpojumi.
    • Pasta pakalpojumi: ienākošās/izejošās korespondences reģistrācija un piegāde, darba organizēšana ar Krievijas pastu, kurjerpakalpojumi un pasūtījuma brokeri.
    • Reģistratūra: viesu sagaidīšana, atbildēšana uz zvaniem, sanāksmju telpu rezervēšana.
    • Dokumentu pārvaldības pakalpojums: dokumentu noformēšanas organizēšana, drukāšana un skenēšana, arhivēšana un uzglabāšana.
    • Audits un konsultācijas: biznesa nesaistīto pakalpojumu audits, ieteikumi efektīvai iekšējo biznesa procesu veidošanai ar vienotiem standartiem.
    • Piegādātāju vadība: kurjerpakalpojumi, uzkopšana, biroju apkope, ēdināšana, biroja iepirkumi (ūdens, kancelejas preces u.c.), taksometru pakalpojumi, komandējumu organizēšana, medicīnas pakalpojumi, apdrošināšana un mobilie sakari.

     

    Šis ir mūsu standarta administratīvo ārpakalpojumu risinājumu saraksts, taču mēs varam palīdzēt arī citos projektos, kur Jums trūkst resursu. Mēs nodrošinām arī pagaidu darbiniekus īstermiņa administratīvajam atbalstam.

     

    ANCOR priekšrocības:

    • Sava sekretāru skola darbinieku apmācībai
    • Spēcīga vadības komanda
    • Uzņēmējdarbības nepārtrauktība
    • Sava unikāla IT platforma darbam ar piegādātājiem
    • Visu procesu caurspīdīgums klientam

     

    Mūsu pakalpojumi
    Ārpakalpojumi
    Personāla atlases procesa ārpakalpojumi ir pilnīga vai daļēja (konkrētās jomās, pozīciju kategorijās, atlases procesa pakāpēs) personāla atlases pakalpojumu nodošana pakalpojumu sniedzējam.
    Ārpakalpojumi
    Cilvēkresursu funkcijas ārpakalpojums ir cilvēkresursu funkciju administrēšanas pārvaldības nodošana, algu aprēķināšana un izmaksāšana, kā arī klientu infrastruktūras pārvaldīšana.
    Ārpakalpojumi
    Ārpakalpojumu sniegtais telemārketings palīdzēs reklamēt Jūsu produktu vai pakalpojumu, ar kuru mūsu profesionālie pārdošanas speciālisti veicinās Jūsu biznesa izaugsmi. 
    Ārpakalpojumi
    Kā pārvaldītu pakalpojumu sniedzējs ANCOR piedāvā iekļaujošus risinājumus, kas optimizē kontingenta darbaspēka pārvaldību un palielina veiktspēju, izmantojot cilvēkus, procesus un tehnoloģijas. 
    Ārpakalpojumi

    Ar šo pakalojumu Jūs saņemsiet labi kvalificētus darbiniekus savām ražošanas komandām. ANCOR ir pieejami labākie talanti, tie piedāvā kontingentus darbaspēka risinājumus un palīdz koncentrēties uz to, ko darāt vislabāk.

    Sazināties ar mums
    Ir jautājums?
    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...