Administratīvais ārpakalpojums ir biznesa procesu ārpakalpojuma veids, kad noteikti administratīvie procesi tiek nodoti ārējam pakalpojumu sniedzējam.
Šis BPO veids ietver pilnu pakalpojumu klāstu biznesa atbalsta, darbuzņēmēju vadības, personāla meklēšanas un atlases jomā.
Ārpakalpojumu administratīvie pakalpojumi ir pareizs veids, kā palielināt uzņēmuma efektivitāti, produktivitāti un rentabilitāti, ļaujot koncentrēties uz būtiskāko.
Administratīvajā ārpakalpojumā tiek ietverts:
- Sekretariāta pakalpojumi: sekretariāta atbalsts vadītājam vai nodaļai.
- Zvanu centrs: reģistratūras un centrāles operatora pakalpojumi.
- Pasta pakalpojumi: ienākošās/izejošās korespondences reģistrācija un piegāde, darba organizēšana ar Krievijas pastu, kurjerpakalpojumi un pasūtījuma brokeri.
- Reģistratūra: viesu sagaidīšana, atbildēšana uz zvaniem, sanāksmju telpu rezervēšana.
- Dokumentu pārvaldības pakalpojums: dokumentu noformēšanas organizēšana, drukāšana un skenēšana, arhivēšana un uzglabāšana.
- Audits un konsultācijas: biznesa nesaistīto pakalpojumu audits, ieteikumi efektīvai iekšējo biznesa procesu veidošanai ar vienotiem standartiem.
- Piegādātāju vadība: kurjerpakalpojumi, uzkopšana, biroju apkope, ēdināšana, biroja iepirkumi (ūdens, kancelejas preces u.c.), taksometru pakalpojumi, komandējumu organizēšana, medicīnas pakalpojumi, apdrošināšana un mobilie sakari.
Šis ir mūsu standarta administratīvo ārpakalpojumu risinājumu saraksts, taču mēs varam palīdzēt arī citos projektos, kur Jums trūkst resursu. Mēs nodrošinām arī pagaidu darbiniekus īstermiņa administratīvajam atbalstam.
ANCOR priekšrocības:
- Sava sekretāru skola darbinieku apmācībai
- Spēcīga vadības komanda
- Uzņēmējdarbības nepārtrauktība
- Sava unikāla IT platforma darbam ar piegādātājiem
- Visu procesu caurspīdīgums klientam